נציג צאנז: "הרבה מהחרדים נפגעים כי לא משתמשים בכלי המשפטי"

אסתי פלד No Comments on נציג צאנז: "הרבה מהחרדים נפגעים כי לא משתמשים בכלי המשפטי"

עו"ד משה רוט נציג צאנז הראשון לכנסת שהוצב במקום ה-10 ביהדות התורה, בריאיון ראשון ל"מהדורה המרכזית" מספר על פעילותו הציבורית עד היום והתוכניות לכנסת. עו"ד רוט סיפר על הוועד המשפטי להגנה על הציבור החרדי שרצה להקים האדמו"ר מצאנז שלא יצא לפועל

הרב משה שמעון רוט צילום: ללא קרדיט
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: ללא קרדיט

לראשונה נציג צאנז הוצב במקום ה-10 ב"יהדות התורה", עו"ד משה שמעון רוט בראיון ראשון הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת בצלאל קהאן, סיפר על חלק ממטרותיו בכנסת כעו"ד, "כח"כ אפעל גם בכלים משפטיים לסייע לציבור החרדי מול המערכות השונות".

על המלחמה המשפטית מול הרשויות בכל מה שנוגע לזכויות הציבור החרדי, מספר רוט בריאיון כי "לפני שנים רבות האדמו"ר מצאנז "השפע חיים" רצה להקים את הוועד המשפטי להגנה על היהדות החרדית, וזה לבסוף לא ייצא אל הפועל כי הרב כבר היה חולה".

רוט הבהיר "אני מאוד מקווה שהפעם סופסוף נעלה על הגל עם ההגנה המשפטית המתאימה. כי הרבה נפגעים בציבור החרדי כי לא משתמשים בכלים המשפטיים, על כל צעד ושעל יש מתנגדים לא מעטים ולא קטנים".

האם המועמדות שלך היא פשרה? כי המקום שהיה שייך באופן מסורתי לסיעה המרכזית הועבר לצאנז, נשאל רוט שהשיב, "אני לא חושב שמישהו חשב על המקום כפשרה. אבל זה זכותם של האנשים לגשת לעניין הזה ולרצות שנציג של צאנז יהיה בתוך הכנסת. לא היה לנו תחושה שקיבלו אותנו כפשרה מצד אף אחד".

על הדבר הראשון שטיפל בן עם כניסתו לכנסת אמר עו"ד רוט, "דבר ראשון שאני ייעשה על הבוקר הראשון שלי בכנסת, אנחנו חושבים על הרבה תחומים מבריאות וכלכלה ואף ביטחון פנים. הפעילות היא תהיה בכל הפרמטרים. יש דברים כמובן שיש אליהם נטיית לב וזה כבר תלוי בנסיבות".

 

 

 

 



0 תגובות